[newspaper/society/university/Edessa - University_0.htm]
Ότι πληροφορίες έχουμε διαβάσει  ... 

ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ;

Μαϊος 2004

ΜΑΓΙΑΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΟ(γ)ΡΑΦΙΚΑ

"Ο Μαϊος μας έφτασε εμπρός βήμα ταχύ ... να τον προϋπαντήσουμε ... να κλείσει η υπόθεση αυτή"

Επιτέλους φώς στον ορίζοντα. Και τι φώς ... Μηχανογραφικό. Ελπίζουμε βέβαια να προκύψει και τίποτα ΜΗΧΑΝΟΡΑΦΙΚΟ.  Μετά τις εκλογές όπου οι μεν παίκτες ως θέσεις παραμένουν ... τα πρόσωπα έχουν αλλάξει. Η απώλεια απο την μάχη των εκλογών του Μαρτίου είναι ο τέταρτος παίκτης τον οποίο μάλλον θα πρέπει να αναζητήσουμε εκτός νομού (μεταγραφή, υιοθέτηση ή εσωτερική προώθηση). Σημαντική όμως θα πρέπει να θεωρηθεί η εισαγωγή και πέμπτου παίκτη (Περιφερειάρχης) ο οποίος στην προηγούμενη φάση διατήρησε με πάθος τις θέσεις του ως ο πρύτανης του τρίτου παίκτη (Παν.Μακεδονίας). Για να είμαστε δίκαιοι ο σεβαστός καθηγητής (μου) πάντα ήταν ακριβής ... στην εφαρμογή λύσεων ... την ώρα του παιχνιδιού αλλά και στην επιλογή της κατάλληλης πάσας.

Σίγουρα η αναγνώριση του παιχνιδιού ως επίσημου αγώνα αναγνωρισμένου και ενταγμένου στην champions league (Μηχανογραφικό Δελτίο) επέδρασε θετικά στο ηθικό του πρώτου παίκτη. Η σημαντική ανάσα όλων σίγουρα δεν προβληματίστηκε απο ... έναν μικρό βήχα (Διαμαρτυρίες για αρχική σχολή 60 ατόμων). Οταν όμως το μπαλάκι σταματήσει και πλέον το πανεπιστήμιο θα είναι σε λειτουργία είναι να συντονιστούν όλα άμεσα και σε πλήρη λειτουργία. Υπομονή.

Εδώ περιμέναμε χρόνια και ζαμάνια βλέποντας πότε μπροστά, πότε δεξιά, πότε αριστερά και πότε πίσω ή πάνω μας το μπαλάκι και αυτό δεν σταματούσε. Τώρα που ... ευχόμεθα το παιχνίδι να λήξει μην ... αρχίζουμε το βήξιμο διότι θα καταντήσουμε κατα φαντασία ασθενείς.

 

Το σίγουρο είναι ότι ο πρώτος παίκτης (ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ) πρέπει να συνεχίσει να βλέπει το θέμα απο κοντά. Και το κυριότερο για το οποίο θα γίνει εκτενής αναφορά όχι μόνο γαι τις οικονομικές αλλά και κυρίως τις κοινωνικές επιπτώσεις ... στο φύλλο αγώνος. (συμπεράσματα με το πτυχίο του 1ου φοιτητή στην πόλη). Αποκτούμε μία τεχνογνωσία ως πόλη και ως περιοχή. Μπορούμε να είμαστε διαφορετικοί και να κυνηγάμε τα ΙΔΙΑ πράγματα. 

Ας ψάξουμε όχι μόνο τα σημεία επαφής αλλά και τα σημεία τριβής ... ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ.

 

ΝΑΙ στην πόλη, ΝΑΙ και στην περιοχή, ΝΑΙ στην δημιουργία, ΟΧΙ στην κριτική, ΝΑΙ στην αυτοκριτική ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ είναι πολλά και τώρα που μάθαμε το παιχνίδι ... μπορούμε να παίξουμε σε πολλά γήπεδα. Μαζί Εδεσσα- Γιαννιτσά- Αριδαία- Βεγορίτιδα- Εξαπλάτανος- Κύρρος- Μενηίδα- Μ.Αλέξανδρος- Κρύα Βρύση- Πέλλα- Σκύδρα. Οι παίκτες εξάλλου οι ίδιοι είναι, τα πρόσωπα αλλάζουν ...  

Φτάνει πιά αυτή η προσωποποίηση εντάξει εσείς ... σταματήσατε το μπαλάκι (ιδρύσατε το Πανεπιστήμιο). 

Χειροκροτήστε τους φιλάθλους παρακαλώ. Επίκειται συνάντηση των πανεπιστημιακών στην Εδεσσα (Αλλο ένα χειροκρότημα)

Συνεχίζεται ....

Νοε 2003

Η ΓΛΥΚΙΑ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μία γλυκιά φωνή (Κ.Αθανασίου) απο το ΤΟΠΙΚΟ ραδιόφωνο αναγγέλει το αντικείμενο του ευσεβούς πόθου : "MKT και Διοίκηση Λειτουργιών" και έπειτα απο λίγο η στιβαρή φωνή του πρύτανη του Πανεπιστημίου (Τρίτος Παίκτης) επιβεβαιώνει. Το μπαλάκι αναμένεται τον Σεπ-2004 στο πρώην Κέντρο Παιδικής Μέριμνας όπου αναγγέλεται η λειτουργία και ο πρώτος παίκτης τρέχει και δεν φτάνει για το κτίριο το οποίο αν και χρηματοδοτείται απο τον ίδιο, απο τον τέταρτο παίκτη κλπ δημοκρατικές δυνάμεις, φαίνεται να είναι το επόμενο μέρος όπου θα παιχθούν έντονα καιρικά φαινόμενα ικανά να επηρεάσουν το παιχνίδι. Μάρτυς μου το ΙΣΛΑΜ μιάς και στην αίθουσα του πολυθρύλητου ΓΕΝΙ ΤΖΑΜΙ πρόκειται να δημιουργηθεί η αίθουσα εκδηλώσεων του πανεπιστημίου. 

Ο πρώτος παίκτης επιθυμεί διακαώς να συμπεριλάβει και το ΓΕΝΙ Hall για την συνολική αναβάθμιση της περιοχής. (Οσοι δεν έχουν καλές σχέσεις με τα οθωμανικά μνημεία να μην επισκεφθούν ξανά την συγκεκριμένη ιστοσελίδα)

Η αλήθεια είναι ότι μας γαργαλάει η ιδέα των εκλογών του Μαρτίου (2004) και σίγουρα πολλοί δεν θα ήθελαν νέους παίκτες ή αλλαγές λίγο πρίν το σφύριγμα της λήξης. Ιδωμεν ... 

 

 

Μαϊος 2003

ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ ΤΟ ΦΩΣ (Text1)

 Η ιδέα στρογγυλοκάθισε καλά στο μυαλό. Πανεπιστήμιο στην Εδεσσα. Μικρή απόσταση απο την Θεσσαλονίκη (σε λίγα χρόνια ακόμη μικρότερη) ουσιαστικά δηλαδή προάστειο της Θεσσαλονίκης (με τα ευρωπαϊκά δεδομένα) και όλοι είπαν. ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ.

Με την μέθοδο της "πιπίλας" (διαρκής μεταβίβαση της έναρξης διαδικασιών εκ του μηδενός) εμφανίζεται ο πρώτος παίκτης  που μετατρέπει (ορθώς κατά την γνώμη μας) την "πιπίλα" σε "μπαλάκι".

 

Το πρώτο λοιπόν "μπαλάκι" γεννιέται και ο παίκτης του δίνει ώθηση (Μελέτη Βιωσιμότητας) και ελπίδες στο κοινό που αρχίζει και καταφθάνει (πολίτες της Εδεσσας) διαβλέποντας ότι το θέμα "είναι σοβαρόν".

Το "μπαλάκι" καταφθάνει σε λίγο χρόνο στο δεύτερο "μεγάλο" παίκτη ο οποίος με ταχυδακτυλουργικές κινήσεις αποκρούει και το "μπαλάκι" βαρύ, βαρύ(ποιός θα αναλάβει την επιστημονική ευθύνη του εγχειρήματος) ξαναγυρνά στον πρώτο παίκτη.

Αφού το "μπαλάκι" έχει βαραίνει, ο πρώτος παίκτης ζητά συμπαράσταση (ομόφωνη απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου) ώστε οι χειρισμοί και τα χτυπήματα να είναι αναλόγως δυνατά. Θέλοντας να μην έχει την ίδια τύχη όπως την πρώτη φορά στέλνει το "μπαλάκι" στον τρίτο παίκτη που αντιδρά θετικά. Κρατά το "μπαλάκι" στα χέρια του και αντιλαμβάνεται ότι το "παιχνίδι" έχει μέλλον. Έτσι αυξάνει το ειδικό του βάρος χωρίς όμως να αυξήσει το μέγεθός του (Απόφαση Συγκλήτου). Και επειδή παιχνίδι είναι αυτό, στέλνει ξανά το μπαλάκι στον πρώτο παίκτη.

Αμέσως ο πρώτος παίκτης τον στέλνει στον δεύτερο θεωρώντας ότι το παιχνίδι σοβαρεύει. Ο δεύτερος όμως δεν καταλαβαίνει από τέτοια και του δίνει ένα χτύπημα δυνατό (δεν ξέρουμε που στόχευε) και το μπαλάκι κάνει να προσγειωθεί ένα τουλάχιστον χρόνο.

Στο μεταξύ ο πρώτος παίκτης αντιλαμβανόμενος ότι κάτι περίεργο συμβαίνει καλεί σε βοήθεια όλους τους πιθανούς ειδικούς σε σχέση με αυτού του είδους τα παιχνίδια και οργανώνει την άμυνα και τους τρόπους επίθεσης (Συνάντηση Πανεπιστημιακών στην Έδεσσα.)

Εν όσω όλα αυτά λαμβάνουν χώρα εμφανίζεται τέταρτος παίκτης ο οποίος στην πρώτη φάση του παιχνιδιού παρακολουθούσε από μακριά αλλά ταυτόχρονα πολύ κοντά στον Αλυτάρχη του Αγώνα. 

Το "μπαλάκι" δεν φαίνεται να 'ρχεται και δεδομένου των τρεχουσών εξελίξεων και πιθανότητας διακοπής του παιχνιδιού ο πρόεδρος της Αγωνόδικης Επιτροπής και λίγο αργότερα ο Αλυτάρχης του επίσημου αγωνιστικού προγράμματος επισκέπτονται τον χώρο του παιχνιδιού. Εκεί διαπιστώνουν ότι ο πρώτος παίκτης είναι προετοιμασμένος καλά. Φιλόξενος, γλυκομίλητος με επιχειρήματα και κοινό που παρά τις διαφορές του συμφωνεί ότι το σοβαρό θέμα που τον απασχολεί δεν μπορεί να είναι "μπαλάκι", πότε εδώ και πότε εκεί. 

Ξαφνικά ως μετεωρίτης εμφανίζεται το "μπαλάκι". Θυμάστε απο τον δεύτερο παίκτη στον πρώτο. Το "μπαλάκι" έχει πλέον μεγαλώσει (με τι, δεν ξέρουμε) και απαιτεί συγκεκριμένο χώρο και προδιαγραφές κλπ.(κτίριο, προδιαγραφές σχολής) Ελα όμως που πρώτος παίκτης διατηρεί άριστες σχέσεις με τον τρίτο. Με γρήγορη πάσα φθάνει αμέσως στον τρίτο παίκτη και εκείνος με τρείς περιστροφές (όχι παίζουμε) αποφασίζει ... και στέλνει το "μπαλάκι" στον πρώτο παίκτη, υπονοώντας και το κόστος κατασκευής της όλης ιστορίας.

Πάνω που ο πρώτος παίκτης είναι έτοιμος να πιάσει το "μπαλάκι", ο τέταρτος παίκτης παρεμβαίνει για να βοηθήσει την κατάσταση. Εγώ θα σας σώσω, λέει, από αυτή την ιστορία. Βάζοντας όμως το χέρι στην τσέπη, διαπιστώνει ότι καλύτερα θα είναι με το άλλο να πετάξει το "μπαλάκι" στον πρώτο παίκτη.(Δεν υπάρχουν χρήματα)

Ο πρώτος παίκτης όντως προπονημένος λέει εγώ βάζω λίγα (Το κτίριο και ένα μέρος του κόστους κατασκευής), εσείς τι βάζετε; Και ρίχνει το μπαλάκι πίσω στον δεύτερο παίκτη. Ο τέταρτος παίκτης όμως που δείχνει να έχει βαρεθεί απο την όλη ιστορία δηλώνει ότι θα παρακολουθεί το "μπαλάκι" μπας και τελειώσουμε ποτέ. Επίσης δηλώνει ότι θα λαμβάνει μέρος στα χτυπήματα (περιλαμβάνονται και οι αποκρούσεις). 

Ο δεύτερος παίκτης συνεπικουρούμενος από πολλούς δυνατούς παίκτες (Γρ.Πρωθυπουργού, Υπ.Οικονομικών, Γ.Γ.Κόμματος  κλπ) δίνει μιά στο μπαλάκι και το στέλνει πάλι ψηλά. Το "μπαλάκι" λέει ο δεύτερος παίκτης θα κινείται πλέον ψηλά (όχι στα ψιλά)  με επίσημη απόφαση η οποία αναμένεται να γίνει ιδρυτική πράξη. Και έτσι το παιχνίδι με το "μπαλάκι" αποκτά υψηλό νόημα για όλους τους παίκτες.

Το πρόβλημα είναι ότι το βάρος του αυξάνεται συνεχώς και λόγω του ύψους η κινητική ενέργεια που αποκτά πολλαπλασιάζει το βάρος και την δύναμή του (Φυσική) 

Ετσι όμως που έχει βαραίνει δεν ξέρουμε σε ποιό κεφάλι θα πέσει και θα το σπάσει. Για αυτό όλοι οι παίκτες οργανώνουν πλέον και την άμυνά τους. (Κράνη, Ασπίδες κλπ)

Στο μεταξύ μέρος του κοινού του πρώτου παίκτη (Εμπορικός σύλλογος, Ομοσπονδία, Επαγγ.Σύλλογοι) το οποίο δεν βλέπει το παιχνίδι καθαρά απο την θέση που είναι, ενοχλεί συνεχώς τον τέταρτο παίκτη για το πού πάει αυτή ιστορία, υπενθυμίζοντάς του παράλληλα ότι αφού ανακατεύθηκε έχει ευθύνη στο θέμα.

Ναι λέει ο τέταρτος παίκτης στηριχθείτε επάνω μου, αφού όμως με στηρίξετε και εσείς (ο νοών νοείτο). Με αυτή την αλληλοστήριξη δύο τινά είναι δυνατό να συμβούν. 

1) Το "μπαλάκι" να πέσει είτε στο κεφάλι του τέταρτου παίκτη (επιτρέπονται πάσες και με κεφαλιές)

2) Το "μπαλάκι" να πέσει στο χώρο του παιχνιδιού και να σταματήσει το παιχνίδι (Ίδρυση Σχολής) πράγμα το οποίο ευχόμαστε. Σίγουρα πάντως μετά την προσγείωση όλοι οι παίκτες θα τρέξουν είτε να το κλωσήσουν είτε να αρχίσουν άλλο παιχνίδι με άλλο θέμα.   

Όλοι οι παίκτες εικάζουν ότι το παιχνίδι θα έχει αίσιο τέλος 

Απευχόμαστε το γεγονός της στροφή του ενδιαφέροντος σε άλλο παιχνίδι με άλλο θέμα (πολίτες της Εδεσσας και του Ν.Πέλλας)

Να θυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι ένα παρόμοιο παιχνίδι στην Πελοπόννησο τέλειωσε με τρεις κινήσεις και κανένα θύμα. Στο παιχνίδι όλα να τα περιμένει κανείς.

Για την περιγραφή : Κυριακού Ευάγγελος

Απόψεις απο την Κίνηση Κοινωνικού και Πολιτικού Προβληματισμού Ν.Πέλλας

(Αναδημοσίευση απο Εφ.Πρωινή-Πέμπτη 29/05/03)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Με την σειρά εμφάνισης

Πρώτος Παίκτης : Δήμος Έδεσσας (όλοι μαζί*)

Δεύτερος Παίκτης : Υπ.Παιδείας

Τρίτος Παίκτης : Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Τέταρτος Παίκτης : ΥΜΑΘ (Ο υπουργός μας)

Πέμπτος Παίκτης : ΓΓ Περιφέρειας (Απο 4/2004) 

Πρόεδρος Αγωνόδικης Επιτροπής : 

Πρόεδρος Ελληνικής Δημοκρατίας

Αλυτάρχης Αγώνα :

Πρωθυπουργός Ελλάδας

 

*περιλαμβάνονται και βουλευτές

 

Φιλοξενούμε ενυπόγραφα Ιδέες και Απόψεις για το θέμα της Ίδρυσης Πανεπιστημιακής Σχολής στην Έδεσσα, πρωτεύουσα πόλη του Ν.Πέλλας

[ Καταθέτω την άποψή μου ]

[ Καταθέτω την συμπαράστασή μου ]

Δώστε και εσείς την δική σας άποψη για το θέμα

 

Ιαν 2001

ΑΕΙ στην Εδεσσα

Τι θα γίνει επιτέλους κε Πρόεδρε ;

Επιστολή απέστειλε στον πρωθυπουργό κ.Κώστα Σημίτη, ο Δήμαρχος Εδεσσας και εκθέτει όλο το ζήτημα επι τάπητος. Συγκεκριμένα αναφέρει όλες τις κινήσεις του Δήμου της Εδεσσας

  • Εκπόνηση μελέτης βιωσιμότητας ίδρυσης παραρτήματος από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

  • Ομόφωνη απόφαση της συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

  • Ομόφωνη απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Έδεσσας για στήριξη του Σχεδίου

  •  Ύπαρξη κτιρίου (3500τμ) για την άμεση υλοποίηση του σχεδίου

Στην επιστολή περιλαμβάνεται και η σημείωση ότι ο Ν.Πέλλας είναι απο τους ελάχιστους νομούς της χώρας που δεν διαθέτει καμία σχολή. "Δεν ζητάμε απλά" σημειώνει ο Δήμαρχος Έδεσσας κ.Σόντρας Ιωάννης απαιτούμε αυτό που δικαιούμαστε

University is under Construction

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΑΦΗ ΛΥΣΗ 

ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΡΑ !!!

 

 
Μόλις πάρει πτυχίο ο πρώτος φοιτητής απο κάθε τμήμα(3) και κάθε μεταπτυχιακό(2) τότε θα εγκαταλείψουμε την προσπάθεια ... (Ενημέρωση για τους Παροικούντες ... την Ιερουσαλήμ)
   

ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
e-dessa society - Θέματα που απασχολούν την κοινωνία της πόλης 
Στο www.edessacity.gr Copyright (c) 2003-2004 ΔΕΚΕ\EDP-MIS. All rights reserved.
Για την έκδοση συνεργάστηκαν(-ζονται) οι :
Κυριακού Ευάγγελος, Σαρηγκιόλης Θεόδωρος, Τεντζέρη Μαρία, Δέλλιου Κατερίνα
Περιέχονται άρθρα απο : την Κίνηση Κοινωνικού & Πολιτικού Προβληματισμού